JavaScript není pravděpodobně povolen.
Pro bezproblemový chod stránek je vyžadován. Pro více informací klikněte zde.

Nejčastěji kladené dotazy

Zde najdete odpovědi na nejčastěji kladené otázky našich zákazníků. Pro přehlednost jsou dotazy rozděleny do kategorií:

Obecné informace o nákupu

Slevové kódy a Pokladnička

Objednávky, platby, výměny, reklamace

 

Obecné informace o nákupu

Je možné zboží vrátit nebo vyměnit, pokud mi nebude sedět?

Ano, samozřejmě. Pokud Vám objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nebude vyhovovat, můžete jej do 14 dní vrátit bez udání důvodu. Stačí jen poslat zboží na adresu uvedenou na dodacím listě (Náchod).

Nezapomeňte prosím také vyplnit reklamační lístek, který je součástí dodacího listu. Zde uveďte, zda si přejete zboží vyměnit, nebo vrátit peníze. Více informací o výměnách a vracení zboží najdete zde.

Je možné si vaše zboží vyzkoušet na některé z provozoven?

Ano, je to možné. Zboží si můžete vyzkoušet na naší prodejně v Praze. Veškeré informace o této možnosti najdete zde.

Je možné koupit zvlášť vrchní a dolní díl plavek (jenom jeden díl) a jak?

Ano, u vybraných druhů plavek to možné je. Koupit jen spodní díl lze u plavek, kde si volíte velikost spodního a horního dílu zvlášť (v detailu produktu jsou dvě okénka pro volbu velikosti). Do košíku vložte celý komplet plavek a před dokončením objednávky (po zadání kontaktních údajů) vepište do poznámky informaci, že si přejete jen vrchní či spodní díl.

 

Slevové kódy a Pokladnička

Chtěl/a bych v objednávce uplatnit slevový kód. Jak to mám provést?

Podrobný návod, jak uplatnit slevový kód, najdete zde.

Chtěl/a bych v objednávce uplatit peníze z Pokladničky. Jak to mám provést?

Informace o Pokladničce a návod, jak uplatnit peníze z ní, najdete zde

Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód, je možné jej ještě uplatnit? 

Kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na telefonním čísle 844 111 176, popř. e-mailem na info@astratex.cz. Pokud Vaše objednávka ještě není zabalena a odeslána, slevu Vám naše operátorka uplatní. V jedné objednávce nelze použít více slevových kupónů.

V objednávce se mi nepodařilo uplatnit Pokladničku. Je možné provést to dodatečně? 

Kontaktujte prosím co nejdříve naše zákaznické centrum na telefonním čísle 844 111 176, popř. e-mailem na info@astratex.cz. Pokud Vaše objednávka ještě není zabalena a odeslána, peníze z Pokladničky Vám naše operátorka uplatní.

Nákup jsem zaplatil/a a převzal/a, ale slibované peníze v Pokladničce nemám. Proč? 

Protože v našem obchodě máte 14denní možnost vrátit zboží bez udání důvodu, čekáme, které zboží si zákazník opravdu ponechá. Po této lhůtě, tedy zhruba po 15 dnech od provedení objednávky, jsou peníze do Pokladničky připsány.

Zboží jsem si osobně vyzvedl/a ve vašem skladě v Náchodě, popř. na prodejně v Praze. Proč se mi nepřičetly peníze do Pokladničky? 

V případě osobního odběru zboží v našem skladě v Náchodě a na prodejně v Praze se peníze do Pokladničky z technických důvodů bohužel nepřičítají.

 

Objednávky, platby, výměny, reklamace

Objednal/a jsem si u vás zboží, ale nedostal/a jsem žádné informace, zda jste objednávku přijali a kdy ji mám očekávat. 

Po dokončení objednávky vždy posíláme potvrzující e-mail o jejím přijetí. Je tedy možné, že se objednávku nepodařilo dokončit, nebo Vám e-mail spadl do složky pro nevyžádanou poštu. Pokud si přesto nejste jist/a, zda objednávka proběhla v pořádku, kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na telefonním čísle 844 111 176, popř. e-mailem na info@astratex.cz.

V objednávce jsem zadal/a platbu bankovním převodem, ale údaje k platbě mi nepřišly. 

Svou objednávku zaplaťte prosím na náš účet č. 196462492/0300 vedený u ČSOB. Jako variabilní symbol uveďte číslo objednávky (to najdete v potvrzovacím e-mailu a v přehledu Vašich objednávek po přihlášení na našich stránkách). Pokud si přesto nejste jist/a, jaké údaje máte při platbě zadat, kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na info@astratex.cz nebo telefonu 844 111 176.

Posílal/a jsem zboží na reklamaci, ale dosud nemám žádné informace o jejím vyřízení. 

Vaše požadavky se snažíme řešit, co nejrychleji je to možné. Pokud máte pochybnosti, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, zavolejte prosím na naši modrou zákaznickou linku 844 111 176 nebo nám napište e-mail na info@astratex.cz. 

Posílal/a jsem zboží na výměnu za jiný kus, již je to déle než 2 týdny a zboží mi dosud nepřišlo. 

Zboží, které jste požadoval/a, pravděpodobně není na skladě. To si můžete ověřit na našich stránkách, kde jsou zobrazeny jen produkty a velikosti, které skutečně k dispozici jsou. Pokud požadované zboží skladem nemáme, čekáme na jeho naskladnění. To probíhá zhruba do tří týdnů. Jakmile bude prádlo k dispozici, Vaši zásilku odešleme.
Abyste čekání předšel/předešla, doporučujeme si před odesláním zboží na výměnu na našich stránkách ověřit, zda požadované prádlo v daném provedení a velikosti máme. Pokud ne, je nejlepší kontaktovat naše zákaznické centrum a domluvit se s operátorkou, popř. vybrat jiný kus, který k dispozici je.

Potřebujete poradit? Volejte na 844 111 176

HOTLINE: 844 111 176

Copyright 2005-2016 © ASTRATEX s.r.o. webdesign: PeckaDesign | Eshop Netdirect Shopcentrik | Servisuje Programia.cz

Stříbrná sleva až -25 %!

do Vánoc zbývá

Doprava
ZDARMA!

nad 799 Kč!

Do konce akce zbývá: