491 204 304
Menu

Reklamace


Datum: 18.5.2016

Reklamace a vrácení

Výměna a vrácení zdarma

Některý z produktů vám nesedí? Nevadí. Jednoduše ho vyměňte nebo vraťte. Online, zdarma a během chvilky.
Výměna a vrácení
Dost času na vyzkoušení
Zboží můžete vyměnit nebo vrátit do 30 dní od převzetí.
Doprava zdarma
Výměna nebo vrácení přes Zásilkovnu nebo Balíkovnu je zcela zdarma.
Peníze hned na další nákup
Při výměně se cena nových produktů odečte od těch vrácených.
Okamžitá rezervace
Nově vybrané produkty vám obratem zarezervujeme, aby se nevyprodaly.

Reklamace

Reklamaci vady uplatníte pomocí oznámení o reklamaci. V něm nesmí chybět vaše identifikační údaje, popis vady nebo toho, jak se projevuje, a informaci o tom, jak chcete, abychom vadu vyřešili.


K oznámení o reklamaci připojte dodací list nebo číslo objednávky.


Reklamované zboží dobře zabalte, aby při přepravě nedošlo k jeho dalšímu poškození, a spolu s oznámením o reklamaci zašlete na adresu Astratex a.s., Jugoslávská 15, 547 01 Náchod.


Doporučujeme vám využít bezplatné odeslání reklamovaného zboží směrem k nám a to buď prostřednictvím Zásilkovny nebo Balíkovny.



Zboží k reklamaci můžete také osobně donést do našeho (výdejního místa) na adrese Jugoslávská 15, Náchod. Zastihnete nás tam každý pracovní den od 9:00 do 17:00.

Nejčastější dotazy

Kolik času zabere vyřízení reklamace?
Po doručení oznámení o reklamaci vám obratem potvrdíme e-mailem, že jsme reklamované zboží obdrželi. Každou reklamaci vyřizujeme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dní. O jejím průběhu vás budeme informovat. Další informace o vašich právech a postupu při reklamaci, najdete na www.astratex.cz/obchodni-podminky/.
Na co mám právo, když má produkt pouze méně závažné vady?
Pokud vada vznikla nepodstatným porušením smlouvy, máte právo požadovat odstranění vady nebo přiměřenou slevu z kupní ceny. I v případě odstranitelné vady máte právo požadovat dodání nové věci nebo právo odstoupit od smlouvy, a to v případě, že se vada projevuje po opravě opakovaně nebo v případě výskytu většího počtu vad.
Na co mám právo, když u produktu odhalím vážnou vadu?
V případě vady, která vznikla podstatným porušením smlouvy, máte právo:
  • požadovat odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené,
  • požadovat odstranění vady opravou věci,
  • požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny,
  • odstoupit od smlouvy.
V jakých situacích za vadu nepřebíráte zodpovědnost?
Za vadu nejsme zodpovědní, pokud:
  • je věc prodávaná za nižší cenu pro vadu, pro niž byla nižší cena ujednána,
  • se jedná o opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním,
  • jde o použitou věc a vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím,
  • to vyplývá z povahy věci.
Jak dlouhá je lhůta pro reklamaci zboží?
Jako prodejce jsme odpovědní za vady (i ty skryté), které se u zakoupeného produktu vyskytnou v období do 24 měsíců ode dne jejího převzetí. Musí jít ale o vadu, kterou měl produkt už při převzetí.