Datum: 18.5.2016
Vše o nákupu
Reklamace a vrácení
Výměna a vrácení zdarma
Dost času na vyzkoušení
Doprava zdarma
Peníze hned na další nákup
Okamžitá rezervace
Reklamace
Reklamaci vady uplatníte pomocí oznámení o reklamaci. V něm nesmí chybět vaše identifikační údaje, popis vady nebo toho, jak se projevuje, a informaci o tom, jak chcete, abychom vadu vyřešili.
K oznámení o reklamaci připojte dodací list nebo číslo objednávky.
Reklamované zboží dobře zabalte, aby při přepravě nedošlo k jeho dalšímu poškození, a spolu s oznámením o reklamaci zašlete na adresu Astratex a.s., Jugoslávská 15, 547 01 Náchod.
Doporučujeme vám využít bezplatné odeslání reklamovaného zboží směrem k nám a to buď prostřednictvím Zásilkovny nebo Balíkovny.
- Podací místa Balíkovny (https://www.balikovna.cz/cs/vyhledat-balikovnu) - Obsluze nahlaste kód 82009721
- Podací místa Zásilkovny (https://www.zasilkovna.cz/pobocky) - Obsluze nahlaste kód 99829500
Zboží k reklamaci můžete také osobně donést do našeho (výdejního místa) na adrese Jugoslávská 15, Náchod. Zastihnete nás tam každý pracovní den od 9:00 do 17:00.
Nejčastější dotazy
- požadovat odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené,
- požadovat odstranění vady opravou věci,
- požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny,
- odstoupit od smlouvy.
- je věc prodávaná za nižší cenu pro vadu, pro niž byla nižší cena ujednána,
- se jedná o opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním,
- jde o použitou věc a vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím,
- to vyplývá z povahy věci.