491 204 304 (po - pá 8.00 - 18.00) 491 204 304 (8.00 - 18.00)

491 204 304 (po - pá 8.00 - 18.00) Potřebujete poradit?491 204 304 (po - pá 8.00 - 18.00) PO - PÁ 8.00 - 18.00

Poradna
0
Do dopravy zdarma zbýva 9999,- Kč
Menu

Astratex posiluje management, novým ředitelem je Ladislav Bárta


Kategorie

Datum: 8.2.2019

Praha, 7. 2. 2019Lídr na středoevropském trhu se spodním prádlem a plavkami Astratex posiluje svůj nejvyšší management. Novým generálním ředitelem společnosti (CEO) se stane Ladislav Bárta. Ve funkci střídá zakladatele a minoritního akcionáře Petra Víta, který nadále zůstává jednatelem společnosti. Nejvyšší management dále doplňují Miroslav Tesař, Karol Guláš a Martin Svoboda.

„Jsem opravdu rád, že se nám spolu se zástupci investora podařilo najít a získat takové lidi. Pevně věřím, že zásadně posílený management dokáže posunout Astratex ještě výš, mezi nejvýznamnější evropské hráče,“ řekl ke změně Petr Vít, který Astratex před 19 lety zakládal. Po celou dobu svojí existence se společnost specializuje na prodej spodního prádla a plavek. V roce 2018 se její obrat vyšplhal téměř na 800 milionů korun, přičemž 55 % tvořily tržby z České republiky a o zbytek se podělily ostatní evropské země, především Slovensko, Polsko a Rumunsko.

Ladislav Bárta přichází do Astratexu po dvou letech strávených v Rohlík.cz, kde zastával pozici provozního ředitele (COO). Předtím čtyři roky pracoval v energetické společnosti ČEZ a byl také konzultantem společnosti Ernst & Young. „Astratex je skvělá společnost, která působí v krásném segmentu a dlouhodobě prokazuje, že je schopna uspět i v celoevropském měřítku. Pro mě je to bezesporu příležitost, jak být u něčeho velkého a svými zkušenostmi tak přispět k dalšímu růstu a rozvoji této velmi zajímavé značky,“ okomentoval své nové působiště Bárta.

Plánovaný rozvoj společnosti si vyžádal zásadní posílení managementu, na kterém se shodli všichni akcionáři společnosti. „Hledali jsme do Astratexu lidi, kteří mají bohaté zkušenosti s e-commerce, digitálním marketingem, expanzí a prozákaznickým přístupem. Rovněž pro nás bylo důležité, aby lidsky zapadli a náš společný projekt pro ně byl dostatečnou výzvou,“ dodal Tomáš Fikar, který z pozice akcionáře pomáhal s realizací personálních změn.

Od ledna letošního roku je obchodním ředitelem Miroslav Tesař, který byl dříve ředitelem prodejní sítě a péče o zákazníky největšího českého e-shopu Alza.cz. Novým šéfem marketingu se stal Karol Guláš, který přichází z e-shopu Footshop.cz, působící na několika trzích Evropy. Tuto dvojici doplňuje Martin Svoboda, jenž má zajímavé zkušenosti s e-commerce ze společnosti Rohlík.cz a bude zastávat pozici personálního ředitele.

„Posílení managementu je logickým krokem pro další fázi rozvoje společnosti a její priority pro následující období. To znamená zejména stabilizaci společnosti, její struktury a firemní kultury na všech úrovních, dokončení východní expanze nebo posilování zákaznického přístupu a retence. Klíčová bude též implementace nové brand strategie, inovace v oblasti IT a práce s daty,“ říká Jozef Kováč, zástupce investičního fondu Hartenberg, majoritního vlastníka Astratexu.

Astratex patří mezi silné značky a je leadrem v oblasti on-line prodeje podprsenek a plavek na středoevropském trhu. V současnosti firma působí na 10 trzích. V roce 2018 se její obrat dostal skoro k 800 milionů Kč, přičemž 55 % tvořily tržby z Česka, zbytek ostatní evropské země, především Slovensko, Polsko a Rumunsko. V loňském roce měla společnost více než 1,2 milionu unikátních zákazníků, přičemž v České republice jich bylo více než 700 tisíc.  

Newsletter

Chcete se dozvědět o novinkách?Přihlaste se do newsletteru a získejte dopravu ZDARMA

Editace, odhlášení