491 204 304
Menu

Doprava a platba- test


Datum: 26.10.2021

Doprava zdarma

Získejte bezplatnou dopravu
- při objednávce nad 1 299 Kč se Zásilkovnou, Českou poštou a kurýrní službou GLS
- při osobním vyzvednutí ve výdejním místě v Náchodě

Veškeré zboží, které nabízíme v našem e-shopu, máme skladem. Díky tomu vám ho můžeme
obratem doručit. Na objednávky přijaté do 12:00 se můžete těšit už následující pracovní den.

Vyberte si kombinaci dopravy a platební metody, která vám nejlépe vyhovuje. Jaké máte možnosti?

Způsoby dopravy

Doručení na adresu
Platba předem
Dobírkou
Kurýrní služba GLS
89 Kč
128 Kč
Česká pošta: Balík do ruky
89 Kč
128 Kč
Kurýrní služba Zásilkovna domů
89 Kč
128 Kč
Doručení na odběrné místo
Česká pošta: Balík Na poštu
79 Kč
118 Kč
Česká pošta: Balík Do Balíkovny
59 Kč
98 Kč
Výdejní místo Zásilkovny
59 Kč
98 Kč
Výdejní místo v Náchodě
Zdarma

Co s poškozenou zásilkou?

Ať už si vyberete jakýkoliv způsob dopravy, může se stát, že k vám balíček nedoputuje ve 100% stavu. Jak v takovém případě postupovat?

  • Každou zásilku si vždy pozorně prohlédněte, a pokud balík vykazuje známky mechanického poškození, nepřebírejte ho.
  • Bude-li to možné, otevřete poškozenou zásilku před poštovním doručovatelem, kurýrem nebo obsluhou výdejního místa.
  • Pokud bude obsah jevit známky poškození, zásilku okamžitě reklamujte.
  • Pokud balíček s poškozením převezmete a na tuto skutečnost přijdete později, přepravce vaši reklamaci nemusí zpětně uznat.

Platební metody

Online platba kartou
Dobírka
Okamžitá platba bankovním převodem
Bankovní převod
PayPal
Bezplatné vyzkoušení Twisto

Zákaznická podpora

Aneta M.
Potřebujete poradit? Ráda vám pomůžu.
491 204 304
Po - Pá
8 - 18 h