491 204 304 (po - pá 8.00 - 18.00) 491 204 304 (8.00 - 18.00)

491 204 304 (po - pá 8.00 - 18.00) Potřebujete poradit?491 204 304 (po - pá 8.00 - 18.00) PO - PÁ 8.00 - 18.00

PoradnaPrůvodce velikostmi
0
Do dopravy zdarma zbýva 9999,- Kč
Menu

Jsme tu stále pro vás


Datum: 15.3.2020

NÁŠ E-SHOP FUNGUJE BEZ ZÁSADNÍCH ZMĚN

  • dobu výměny a vrácení
    prodlužujeme na 45 dní

  • objednáváte
    z bezpečí domova

  • doručujeme až ke
    dveřím vašeho domova

  • platit můžete později s
    Bezplatným vyzkoušením

CHRAŇTE SEBE I OKOLÍ A PLAŤTE ONLINE!

Dejte přednost online platbě před dobírkou, případně plaťte bezkontaktní kartou.
Snížíte tak nezbytný kontakt s dalšími osobami.

JAK PŘÍJEMNĚ TRÁVIT ČAS A ZŮSTAT V POHODLÍ?

AKTUÁLNÍ MOŽNOSTI DOPRAVY

Česká pošta

Dopravce vám ho doveze na zvolenou adresu a osobně předá, případně nechá za dveřmi. S kurýrem se domluvíte telefonicky, ozve se vám.

Do schránky dostanete výzvu a balíček na vás bude 30 dní čekat na pobočce České pošty. Vyzvednout vám ho ale může i někdo jiný (musí znát kód, který vám přišel v e-mailu nebo SMS).

Bydlíte v uzavřené oblasti?
Balíček vám Česká pošta uloží na 30 dní.
PPL

Kurýr PPL vám balíček doveze na zvolenou adresu a osobně předá, případně nechá za dveřmi. S kurýrem se domluvíte telefonicky, ozve se vám.



Pokud máte nařízenou karanténu, můžete využít i službu Doručení zásilky na bezpečné místo, které si sami určíte. Kurýr vás bude kontaktovat telefonicky a balíček zanechá na vámi určeném místě.



Do uzavřených lokalit nedoručuje.

Zásilkovna

Většina výdejních míst Zásilkovny je dostupná a je na nich možné zásilku standardně vyzvednout. Aktuální seznam otevřených výdejních míst najdete u nás ve třetím kroku objednávky, kde si vybíráte, kam vám má balíček dorazit. Dobírku lze aktuálně platit pouze bezhotovostně (platební kartou), a to na všech otevřených pobočkách Zásilkovny.

VAŠE NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY

Jsem v karanténě a Česká pošta mi má doručit Balík do ruky. Co mám dělat?
Pošlete za sebe někoho jiného (musí znát kód, který vám přišel v e-mailu nebo SMS). Balíček si ale můžete nechat také přeposlat (služba Dosílka) na jinou adresu (např. k sousedovi, příbuznému). Návod najdete na výzvě k vyzvednutí.
Jsem v karanténě a objednávku mi má doručit PPL kurýr. Co mám dělat?
Zásilku doručenou na domluvený PPL Parcelshop za vás může převzít kdokoliv (musí znát kód, který vám přišel v e-mailu nebo SMS). Nebo může řidič předat zásilku vámi pověřené osobě – např. sousedovi, se kterým se domluvíte. Balíček si také můžete nechat uložený na depu – řidič zažádá o prodloužení jeho úložní doby.
Mám objednávku na výdejním místě, které je aktuálně uzavřené. Co mám dělat?
Objednejte si své zboží znovu a zvolte dopravu kurýrem PPL nebo na Českou poštu. V případě, že jste platili předem, zboží bude po uplynutí úložní doby odesláno zpět k nám a my vám vrátíme peníze.
Chtěl/a jsem objednávku zaplatit až na výdejním místě, je to stále možné?
Ano, počítejte však s tím, že na výdejních místech Zásilkovny je možná pouze platba kartou.

Nevíte si s něčím rady?

Nevíte si s něčím rady? Obraťte se operátorky našeho zákaznického centra na telefonním čísle 491 204 304, popř. e-mailem na info@astratex.cz.
Ochotně vám poradí.