491 204 304
Menu

Nejčastěji kladené dotazy


Datum: 23.1.2018

Na co se nás často ptáte?

Vyberte si kategorii, která vás zajímá, a přečtěte si odpovědi na nejčastější dotazy.

Stav & doručení objednávky
Nepřišlo mi potvrzení o přijetí objednávky. Jak zjistím, že je vše v pořádku?
E-mail o potvrzení přijetí objednávky automaticky odesíláme po dokončení každého nákupu. Jestliže vám e-mail přesto nepřišel (zkontrolujte prosím všechny složky e-mailu - především Nevyžádané nebo Spam, Hromadné atd.) nebo nemáte jistotu, jestli objednávka proběhla v pořádku, obraťte se, prosím, na naše zákaznické centrum na info@astratex.cz nebo na telefonním čísle 491 204 304 v pracovních dnech od 8 do 18 hod.
Chci zaplatit bankovním převodem, ale údaje k platbě mi nepřišly. Jak mám postupovat?
Podklady pro platbu převodem najdete v e-mailu potvrzujícím přijetí vaší objednávky. Číslo účtu pro platbu je 2535070100/2600, jako variabilní symbol uveďte číslo objednávky. Pokud nevíte jistě, jaké údaje máte při platbě zadat, kontaktujte, prosím, naše zákaznické centrum na info@astratex.cz nebo na telefonním čísle 491 204 304 v pracovních dnech od 8 do 18 hod.
Platba platební kartou se nezdařila. Co mám udělat?
Ke své platbě se můžete vrátit později. Po dokončení objednávky jsme vám poslali e-mail s potvrzením o přijetí vaší objednávky. Jeho součástí je také odkaz, který vás přesměruje zpět do platební brány a umožní vám platbu provést. Pokud u nás máte vytvořený uživatelský učet a objednávku jste učinil v registrovaném účtu, po přihlášení můžete platbu provést také z přehledu vašich objednávek.
Jak zjistím, kdy přesně mi balíček přijde?
Jakmile zásilku s vaší objednávkou předáme přepravci, zašleme vám informační e-mail s podacím číslem zásilky. Na webových stránkách (nebo přes proklik v tomto e-mailu) vybraného přepravce pak můžete online sledovat, kde se vaše zásilka nachází a kdy vám ji kurýr doručí.
Jak mám postupovat, když je balíček poškozený?
Pokud zásilka při doručení vykazuje známky mechanického poškození, nepřebírejte ji. Případně ji, pokud to bude možné, otevřete za přítomnosti poštovního doručovatele nebo kurýra a zkontrolujte její obsah. Pokud bude cokoliv v nepořádku, balíček ihned reklamujte. Pokud zásilku převezmete a poškození objevíte až později, dopravce už vaši reklamaci nemusí uznat. Každopádně vám doporučujeme kontaktovat naši zákaznickou linku na telefonním čísle 491 204 304 v pracovních dnech od 8 do 18 hod., kde s vámi specialistky celou situaci zhodnotí a doporučí správný postup.
Slevové kódy & dárkové poukazy
Co je to slevový kód a k čemu slouží?
Díky slevovému kódu, který je tvořen několika písmeny a číslicemi, můžete při nákupu v našem e-shopu ušetřit. Slevu uplatníte tak, že slevový kód vložíte do příslušného okénka v prvním kroku nákupního košíku. Když kód uplatníte, cena zboží v košíku se vám sníží o konkrétní procentní slevu nebo pevně danou částku.

V jedné objednávce může být uplatněn maximálně jeden slevový kód.
Kde slevový kód získám?
Slevové kódy zveřejňujeme v rámci reklamních akcí na našem webu a sociálních sítích nebo je zákazníkům posíláme v rámci pravidelné e-mailové a poštovní rozesílky. Proto se vyplatí odebírat náš newsletter. Slevový kód na zboží z naší nabídky můžete získat také jako poděkování za nákup v našich partnerských e-shopech, při nákupních akcích organizovaných lifestylovými časopisy nebo prostřednictvím influencerů, se kterými spolupracujeme.

Slevové kódy mají svá specifika, proto pečlivě čtěte podmínky k jejich uplatnění (typ produktů, min. hodnota objednávky, pouze na nezlevněné atd.)
Co je to dárkový poukaz a k čemu slouží?
Dárkový poukaz funguje jako kredit pro nákup v našem e-shopu. Může mít tištěnou i elektronickou podobu a částka, která je na něm uvedena, se odečte z hodnoty vašeho nákupu. Součástí dárkového poukazu je unikátní kód, který uplatníte v košíku s vaším nákupem. Hodnota poukazu je nedělitelná, a proto je nutné celou částku uplatnit v jedné objednávce. To v praxi znamená, že pokud si vyberete produkty za cenu, která je nižší než hodnota poukazu, zbylé prostředky vám propadnou. A to by byla škoda, proto je vždy lepší poukaz lehce přečerpat.

V jedné objednávce může být uplatněno maximálně 5 dárkových poukazů.
Kde můžu slevový kód a dárkový poukaz uplatnit?
Kolonky pro uplatnění slevového kódu a dárkového poukazu najdete v 1. kroku nákupního košíku. Kód vložte do příslušného políčka a poté stiskněte tlačítko „uplatnit“. V jedné objednávce můžete použít pouze jeden slevový kód a až 5 dárkových poukazů. Slevové kódy i dárkové poukazy mají časově omezenou platnost a po stanoveném datu už nejsou aktivní. Při vrácení nebo reklamaci zboží nedochází k obnovení platnosti slevového kódu ani dárkového poukazu.
Můžu slevový kód nebo dárkový poukaz použít i na zlevněné zboží nebo novinky?
Některé slevové kódy můžete použít na celý náš sortiment. Jiné ale platí pouze na vybrané druhy zboží, nelze je využít například na produkty ve slevě a novinky nebo jsou platné až od určité částky. Konkrétní pravidla a platnost pro daný kód vždy najdete v grafice, do které je zasazen. Dárkový poukaz můžete využít na celý náš sortiment bez omezení, výjimku představuje pouze nákup s Bezplatným vyzkoušením Twisto.
To, že mám slevový kód, mi došlo až po dokončení objednávky. Co s tím?
V takovém případě kontaktujte naše zákaznické centrum na telefonním čísle 491 204 304 nebo e-mailem na info@astratex.cz. Pokud jsme vaši objednávku ještě nezabalili a neodeslali, naše specialistky vám slevu dodatečně uplatní. To znamená, že čím dříve si na kód vzpomenete, tím lépe. Platí ale, že v jedné objednávce můžete použít pouze jeden slevový kód.
Můžu na nákup dárkového poukazu využít slevový kód?
Bohužel, při nákupu dárkového poukazu není možné uplatnit slevový kód.
Výdejní místo & prodejna
Je možné si u vás objednávku vyzvednout osobně a ušetřit za dopravu?
Ano, součástí naší provozovny je také výdejní místo, které najdete na Jugoslávské 15 v Náchodě. Vyzvednutí zásilky je bezplatné a zastavit se pro ni můžete každý všední den od 9:00 do 17:00. Nejprve ale vyčkejte na potvrzení, že už pro vás balíček máme připravený.
Nejsem z Náchoda. Máte výdejní místo v Praze nebo jiném velkém městě?
V Praze ani v jiném městě v tuto chvíli žádné další výdejní místo nemáme.
Má Astratex také kamennou prodejnu?
Klasický kamenný obchod aktuálně nemáme. Naše produkty si ale můžete prohlédnout, vyzkoušet i koupit v naší Astratex Poradně. Jde o prostor v pražských Holešovicích, kde s pomocí zkušených specialistek na spodní prádlo zjistíte, jaká podprsenka vám nejlépe padne. Poradnu najdete na adrese Na Maninách 315/4, Praha 7. Vaši návštěvu však, prosím, předem rezervujte v kalendáři, který najdete ve vaší registraci - profil.
Musím si termín návštěvy Astratex Poradny rezervovat předem?
Pokud chcete mít jistotu, že si naše specialistky udělají čas výhradně na vás, pak je rezervace termínu nezbytná. Jestliže se ale chcete podívat, co je u nás nového, nebo si přijít pro radu, zastavit se můžete kdykoliv. V Astratex Poradně vás rádi přivítáme každý všední den od 10:00 do 18:00
Reklamace
Jak dlouhá je záruka na vaše zboží?
Na veškeré zboží poskytujeme záruku 24 měsíců, která začíná běžet v den převzetí zásilky. Jako prodejce odpovídáme za veškeré vady, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Záruka se nevztahuje na vady způsobené nešetrným či nevhodným zacházením nebo mechanickým poškozením. Proto při praní a čištění prádla respektujte prací symboly uvedené výrobcem na etiketě.
Jak reklamaci uplatním?
Zboží k reklamaci nám můžete bezplatně zaslat prostřednictvím Zásilkovny. Reklamovaný produkt, prosím, dobře zabalte, aby při přepravě nedošlo k jeho dalšímu znehodnocení. Do zásilky přidejte dodací list, fakturu nebo jakýkoliv jiný doklad s identifikací vaší objednávky a popis vady. Balíček pak odneste na jakékoliv podací místo Zásilkovny a obsluze nadiktujte kód 998 29 500. O průběhu vaší reklamace vás budeme informovat. A pokud vám vyměněný produkt budeme posílat zpět, poštovné samozřejmě uhradíme my.
Kde zjistím, v jaké fázi se nachází má reklamace?
Vaši reklamaci vyřídíme do 30 dnů od převzetí zásilky a o jejím průběhu vás budeme informovat e-mailem. Pokud chcete znát stav vaší reklamace nebo máte pochybnosti, jestli k nám vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte nás, prosím, na telefonním čísle 491 204 304 nebo nám napište e-mail na info@astratex.cz.
Moje zboží má vadu, ale už je vyprané. Můžu ho i tak reklamovat?
Ano, můžete. Reklamace se vztahuje na všechny vady, které objevíte v průběhu 24 měsíční záruční doby. I v takovém případě nám zboží můžete bezplatně zaslat prostřednictvím podacího místa Zásilkovny, jak popisujeme výše.
Bezplatné vyzkoušení
Můžu si prádlo vyzkoušet před zaplacením?
Ano, můžete. Pomůže vám s tím služba Bezplatné vyzkoušení Twisto. Jde o platební metodu, díky níž zaplatíte jen za produkty, které vám perfektně sednou. Je to jednoduché: prádlo si objednáte, využijete zaplacení prostřednictvím Twisto, doma si zboží v klidu vyzkoušíte a nepadnoucí produkty nám zdarma vrátíte. My zajistíme informování Twista a vy následně zaplatíte pouze za zboží, které si ponecháte. Samotnou platbu pak nebudete řešit s námi, ale přímo se společností Twisto.
Jak Bezplatné vyzkoušení Twisto funguje?
Vyberte si produkty, které se vám líbí, a v košíku mezi platebními metodami zvolte „Bezplatné vyzkoušení“. Všechny potřebné informace a instrukce, jak dále postupovat, obdržíte v e-mailové zprávě. Vybrané zboží pak můžete zaplatit kdykoliv do 30 dnů od odeslání e-shopem, a to kartou online nebo bankovním převodem. A za využití služby nezaplatíte ani korunu.
Jak v rámci Bezplatného vyzkoušení Twisto vrátím zboží, které mi nesedí?
Produkty spolu s dodacím listem dobře zabalte a balíček zaneste na libovolné podací místo Zásilkovny. Obsluze sdělte kód 998 295 00, počkejte na potvrzení o předání zásilky a uschovejte si ho. Zásilkovna balíček doručí k nám a my dáme společnosti Twisto vědět, které produkty jste vrátili. Pak už jen zaplatíte za zboží, které si necháváte.
A co když chci zboží vyměnit za jiné?
S platební metodou Bezplatné vyzkoušení Twisto můžete službu Výměna a vrácení zboží využít, ale pouze s požadavkem na vrácení peněz. Pokud si vyberete jiné zboží, rádi vám ho zašleme v nové objednávce.
Termín pro zaplacení zboží se blíží, ale vrácení ještě není vyřízeno. Co mám dělat?
V takovém případě kontaktujte společnost Twisto a požádejte ji o prodloužení splatnosti. K dispozici je vám zákaznická podpora Twisto, na kterou se můžete obrátit každý všední den od 9:00 do 20:00. Stačí zavolat na telefonní číslo 222 70 33 33 nebo poslat e-mail na dotaz@twisto.cz.
Astratex body
Co jsou Astratex body?
Astratex body jsou věrnostní systém, který mohou využívat naši registrovaní zákazníci. Astratex body vám umožní využít 8 % z hodnoty každé uskutečněné objednávky jako slevu na další nákup. To znamená, že pokud nakoupíte za 1 000 Kč, připíšeme vám 80 Kč (80 bodů), o které si můžete zlevnit některou z vašich příštích objednávek. Nezapočítává se sem částka z uplatněného dárkového poukazu.
Kdy mi peníze (body) připíšete a kolik času mám na jejich využití?
Peníze (body) vám připíšeme po 30 kalendářních dnech od zaplacení objednávky. Částku nasbíranou v bodech můžete využít po dobu 6 měsíců od připsání.
V jaké výši mi připíšete body?
Připíšeme vám částku odpovídající 8 % z celkové hodnoty zakoupeného zboží, které si ponecháte. Budete-li vracet zboží, na které jste využili body, nedochází k připsání využité částky (využitých bodů) zpět.
Jak můžu využít body?
S penězi, které vám připíšeme v podobě bodů, můžete platit nákupy (nebo jejich části) výhradně v rámci našeho e-shopu. Body můžete využít pouze k zaplacení zboží, na úhradu dopravy nebo nákup dárkového poukazu body čerpat nelze. Body můžete uplatnit hned v prvním kroku nákupního košíku. Hodnotu bodů nelze vyplatit v penězích.
Jak můžu stav bodů sledovat?
Body můžete sledovat ve svém zákaznickém účtu, který si můžete zobrazit po přihlášení na našem webu. Body mohou využívat pouze registrovaní zákazníci. Registrace vám zabere jen chvilku a přinese vám spoustu výhod.
Objednávku už mám doma, ale připsané body nevidím. Proč?
V našem e-shopu máte 30denní lhůtu pro vrácení zboží bez udání důvodu. To znamená, že čekáme, jestli si zboží ponecháte. Po uplynutí této lhůty, tedy zhruba po 30 kalendářních dnech od úhrady vaší objednávky, se daná částka v podobě bodů ve vašem zákaznickém účtu objeví. O tom, že jsme body připsali, informujeme zákazníky i prostřednictvím e-mailové zprávy.
Můžu body zpětně uplatnit na dokončenou objednávku?
Pokud body při objednávce zapomenete využít, dodatečné uplatnění bodů bohužel není možné.
Výměna zboží
Je možné zakoupené zboží vyměnit?
Ano, samozřejmě. Pokud vám některý z produktů nesedl podle vašich představ a chcete jej vyměnit, máte na výměnu 30 dnů od převzetí balíčku. Pro jednoduchou a rychlou výměnu doporučujeme využít online službu Výměna a vrácení zboží. Zboží, které vracíte, dobře zabalte a spolu s dodacím listem, fakturou nebo jakýmkoliv jiným dokladem s identifikací vaší objednávky jej můžete zaslat zpět bezplatně prostřednictvím Zásilkovny na základě kódu 998 295 00 nebo prostřednictvím Balíkovny pod kódem 820 097 21.
Jaké jsou benefity online služby Výměna a vrácení zboží?
Jde o pohodlný a rychlý způsob, jak vyměnit nevyhovující zboží. Předností služby je okamžitá rezervace nově vybraného zboží, doprava zdarma oběma směry, pokud využijete podací místa Zásilkovny nebo Balíkovny, a také to, že hodnotu vyměňovaného zboží lze ihned využít na výběr nových produktů.
Jak Výměna a vrácení zboží přes Zásilkovnu probíhá?
Návod, jak krok po kroku postupovat, najdete na stránce Výměna a vrácení zboží.

1. Vyhledejte objednávku pomocí e-mailové adresy nebo se přihlaste do uživatelského účtu.
2. V přehledu zboží z objednávky označte, které produkty chcete vyměnit nebo vrátit, a v případě výměny si vyberte zboží nové.
3. Při výběru dopravy zvolte možnost vrácení zboží přes Zásilkovnu.
4. K vracenému zboží připojte dodací list, fakturu nebo jakýkoliv jiný doklad s identifikací vaší objednávky a dobře vše zabalte. Adresu uvádět nemusíte. Balíček poté zaneste na libovolné podací místo Zásilkovny a obsluze sdělte kód 998 295 00.
5. Dobře si uschovejte potvrzení o předání balíčku.
6. Dopravu za vás zaplatíme my.
Můžu vám zásilku v rámci Výměny a vrácení poslat poštou?
Ano, je to možné. Podrobnosti si můžete přečíst na stránce Výměna a vrácení zboží.

1. Vyhledejte objednávku pomocí e-mailové adresy nebo se přihlaste do uživatelského účtu.
2. V přehledu zboží z objednávky označte, které produkty chcete vyměnit nebo vrátit, a v případě výměny si vyberte zboží nové.
3. Při výběru dopravy zvolte možnost vrácení zboží přes Českou poštu - Balíkovna.
4. K vracenému zboží připojte dodací list, fakturu nebo jakýkoliv jiný doklad s identifikací vaší objednávky a dobře vše zabalte. Adresu uvádět nemusíte. Balíček poté zaneste na libovolnou Balíkovnu a obsluze sdělte kód 820 097 21.
5. Obsluha Balíkovny si na vás vezme kontakt (telefonní číslo nebo e-mail). Následně pak obdržíte potvrzení prostřednictvím SMS zprávy nebo e-mailem, že jsme od vás zásilku v pořádku obdrželi.
6. Dopravu za vás zaplatíme my.
Jak dlouho bude výměna trvat?
Děláme vše pro to, aby výměna proběhla co nejrychleji. Váš požadavek na výměnu vyřídíme do 5 pracovních dnů po přijetí vaší zásilky v našem skladu v Náchodě (Astratex a.s., Jugoslávská 15, 547 01 Náchod). O průběhu výměny vás budeme informovat e-mailem.
Zboží bylo v době objednávky v akci, nyní je jeho cena odlišná. Budu muset doplatit rozdíl?
Při výměně za totožný produkt v jiné velikosti vám ponecháme cenu z původní objednávky. Při výměně za jiné zboží zaplatíte aktuální cenu z našich webových stránek.
Můžu při využití služby Výměna a vrácení zboží uplatnit slevový kód?
Bohužel, slevový kód při Výměně a vrácení zboží využít nelze. Pokud chcete slevu získat, můžete zboží pouze vrátit a vytvořit si novou objednávku, na kterou kód uplatníte.
Je možné využít Výměnu a vrácení zboží opakovaně?
Ano, službu Výměna a vrácení zboží můžete na jednu objednávku využít opakovaně. Poštovné v takovém případě neplatíte.
Vrácení zboží
Je možné zakoupené zboží vrátit?
Ano, samozřejmě, v našem obchodě máte 30denní lhůtu pro vrácení zboží bez udání důvodu. Stejně jako v případě výměny zboží vám doporučujeme využít naši online službu Výměna a vrácení zboží, která je rychlá a pohodlná. Konkrétní objednávku vyhledejte pomocí e-mailu nebo si ji zobrazte po přihlášení do uživatelského účtu. Poté v ní označte zboží, které chcete vrátit, a zabalte ho do balíčku spolu s dodacím listem, fakturou nebo jakýmkoliv jiným dokladem s identifikací vaší objednávky. V online formuláři si můžete vybrat, jestli k nám chcete zásilku odeslat zdarma přes podací místo Zásilkovny s kódem 998 295 00, nebo prostřednictvím Balíkovny pod kódem 820 097 21.
Můžu vrátit jen část zakoupeného zboží?
Ano, to není problém. Službu Výměna a vrácení zboží a postup popsaný v předchozí odpovědi můžete využít jak na celou objednávku, tak i na její jednotlivé položky. Stačí jen označit, které produkty vracíte.
Můžu zboží vrátit bez placení poštovného?
Ano, je to možné. Když využijete online službu Výměna a vrácení zboží, produkty nám můžete zdarma zaslat ze všech podacích míst Zásilkovny nebo Balíkovny.
Chci vrátit zboží, ale nemůžu najít dodací list. Co mám udělat?
Do balíčku vložte jakoukoliv identifikaci vaší objednávky - kopii dodacího listu, faktury, nebo jen list papíru, na který napište číslo objednávky, z níž vracený produkt pochází. Číslo objednávky je součástí e-mailu, který jsme vám poslali po dokončení objednávky. Na základě tohoto čísla obsah vaší zásilky identifikujeme. Dále už vrácení probíhá standardním způsobem.
Pokud zboží vrátím, kdy dostanu zpět své peníze?
Peníze vám pošleme na účet do 10 pracovních dnů od doručení vraceného zboží na naši adresu.


Nenašli jste odpověď, kterou jste hledali?
Obraťte se na naše zákaznické centrum na info@astratex.cz nebo na telefonním čísle 491 204 304.

Rádi vám pomůžeme každý všední den od 8:00 do 18:00.