491 204 304
Menu

Reklamace


Datum: 18.5.2016

Reklamace

Reklamaci vady uplatníte pomocí oznámení o reklamaci. V něm nesmí chybět vaše identifikační údaje, popis vady nebo toho, jak se projevuje, a informaci o tom, jak chcete, abychom vadu vyřešili.


K oznámení o reklamaci připojte dodací list nebo číslo objednávky.


Reklamované zboží dobře zabalte, aby při přepravě nedošlo k jeho dalšímu poškození, a spolu s oznámením o reklamaci zašlete na adresu Astratex a.s., Jugoslávská 15, 547 01 Náchod.


Doporučujeme vám využít bezplatné odeslání reklamovaného zboží směrem k nám a to buď prostřednictvím Zásilkovny nebo Balíkovny.



Zboží k reklamaci můžete také osobně donést do našeho (výdejního místa) na adrese Jugoslávská 15, Náchod. Zastihnete nás tam každý pracovní den od 9:00 do 17:00.

Nejčastější dotazy

Jak dlouhá je záruka na vaše zboží?
Na veškeré zboží poskytujeme záruku 24 měsíců, která začíná běžet v den převzetí zásilky. Jako prodejce odpovídáme za veškeré vady, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Záruka se nevztahuje na vady způsobené nešetrným či nevhodným zacházením nebo mechanickým poškozením. Proto při praní a čištění prádla respektujte prací symboly uvedené výrobcem na etiketě.
Jak reklamaci uplatním?
Zboží k reklamaci nám můžete bezplatně zaslat prostřednictvím Zásilkovny. Reklamovaný produkt, prosíme, dobře zabalte, aby při přepravě nedošlo k jeho dalšímu znehodnocení. Do zásilky přidejte dodací list, fakturu nebo jakýkoliv jiný doklad s identifikací vaší objednávky a popis vady. Balíček pak odneste na jakékoliv podací místo Zásilkovny a obsluze nadiktujte kód 998 29 500. O průběhu vaší reklamace vás budeme informovat. A pokud vám vyměněný produkt budeme posílat zpět, poštovné samozřejmě uhradíme my.
Kde zjistím, v jaké fázi se nachází má reklamace?
Vaši reklamaci vyřídíme do 30 dnů od převzetí zásilky a o jejím průběhu vás budeme informovat e-mailem. Pokud chcete znát stav vaší reklamace nebo máte pochybnosti, jestli k nám vaše zásilka dorazila v pořádku, kontaktujte nás, prosím, na telefonním čísle 491 204 304 nebo nám napište e-mail na info@astratex.cz.
Moje zboží má vadu, ale už je vyprané. Můžu ho i tak reklamovat?
Ano, můžete. Reklamace se vztahuje na všechny vady, které objevíte v průběhu 24 měsíční záruční doby. I v takovém případě nám zboží můžete bezplatně zaslat prostřednictvím podacího místa Zásilkovny, jak popisujeme výše.