Datum:18.5.2016
Vše o nákupu
Reklamace
Reklamaci vady uplatníte pomocí oznámení o reklamaci. V něm nesmí chybět vaše identifikační údaje, popis vady nebo toho, jak se projevuje, a informaci o tom, jak chcete, abychom vadu vyřešili.
K oznámení o reklamaci připojte dodací list nebo kartu s pokyny pro výměnu nebo vrácení, kterou jste obdrželi v původní zásilce se zbožím, případně číslo objednávky, fakturu, kterou jsme vám zaslali e-mailem.
Reklamované zboží dobře zabalte, aby při přepravě nedošlo k jeho dalšímu poškození, a spolu s oznámením o reklamaci zašlete na adresu Astratex a.s., Jugoslávská 15, 54701 Náchod.
Doporučujeme vám využít bezplatné odeslání reklamovaného zboží směrem k nám a to buď prostřednictvím Zásilkovny.
- Podací místa Zásilkovny (https://www.zasilkovna.cz/pobocky) - Obsluze nahlaste kód 99829500
Zboží k reklamaci můžete také osobně donést do našeho (výdejního místa) na adrese Jugoslávská 15, Náchod. Zastihnete nás tam každý pracovní den od 9:00 do 17:00.