491 204 304
Menu

Nejčastěji kladené dotazy


Datum: 23.1.2018

Zde najdete odpovědi na nejčastěji kladené otázky našich zákazníků. Pro přehlednost jsou dotazy rozděleny do kategorií:

Informace o nákupu

Bezplatné vyzkoušení

Slevové kódy, dárkové šeky

Výměna zboží

Vrácení zboží

Informace o nákupu

Jak zjistím, kdy přesně mi balíček přijde?

Jakmile předáme balíček s Vaší objednávkou přepravci, zašleme Vám informační e-mail a SMS zprávu s podacím číslem zásilky. Na webových stránkách vybraného přepravce pak můžete on-line sledovat, kde se Vaše zásilka nachází a kdy Vám bude doručena.


Objednal/a jsem si u Vás zboží, ale nedostal/a jsem žádné informace, zda jste objednávku přijali. Jak mám postupovat?

Po dokončení objednávky Vám přijde e-mail potvrzující přijetí Vaší objednávky. Pokud Vám e-mail nepřišel nebo si nejste jist/-á, zda objednávka proběhla v pořádku, kontaktujte, prosím, naše zákaznické centrum na telefonním čísle 491 204 304, popř. e-mailem na info@astratex.cz.


V objednávce jsem zadal/a platbu bankovním převodem, ale údaje k platbě mi nepřišly. Jak mám postupovat?

Údaje k platbě najdete v e-mailu potvrzujícím přijetí Vaší objednávky. Číslo účtu pro platbu je 2535070100/2600, jako variabilní symbol uveďte číslo objednávky. Pokud si nejste jist/a, jaké údaje máte při platbě zadat, kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na info@astratex.cz nebo na telefonním čísle 491 204 304.


V objednávce jsem zadal/a způsob úhrady platební kartou, ale platba se nezdařila. Co mám udělat?

Ke své platbě se můžete vrátit. Po dokončení objednávky Vám přišel e-mail potvrzující přijetí Vaší objednávky. Ten obsahuje také odkaz, který Vás znovu přesměruje na platební bránu a umožní Vám platbu provést. Pokud jste registrovaný zákazník, lze platbu provést také po přihlášení z přehledu Vašich objednávek.


Posílal/a jsem zboží na reklamaci, ale dosud nemám žádné informace o jejím vyřízení. Kde zjistím další informace?

Reklamace je vyřizována do 30 dnů od převzetí zásilky, o průběhu reklamace je každý zákazník informován e-mailem. Pokud chcete znát stav Vaší reklamace nebo máte pochybnosti, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, zavolejte prosím na telefonní číslo 491 204 304 nebo nám napište e-mail na info@astratex.cz. 


Bezplatné vyzkoušení

Mám možnost vyzkoušet si prádlo před placením?

Ano, doporučíme vám platební metodu Bezplatné vyzkoušení Twisto. Funguje jednoduše: prádlo si objednáte, doma v klidu vyzkoušíte a nepadnoucí kousky zdarma vyměníte nebo vrátíte. Zaplatíte jen za to, co jste si ponechali. Vyberte v košíku platbu “Bezplatné vyzkoušení” a všechny potřebné informace obdržíte na e-mail. Na zaplacení máte 30 dní od odeslání zboží e-shopem. Můžete platit kartou online nebo bankovním převodem, za využití nic neplatíte

Při využití platební metody Twisto můžete prostřednictvím služby Výměna a vrácení nepadnoucí prádlo vyměnit.

Zboží můžete vrátit, bez čekání na vrácení peněz. K vracenému zboží přidejte dodací list a vše dobře zabalte. Balíček odneste na nejbližší podací místo Zásilkovny a obsluze sdělte kód 918 65 511. Počkejte si na potvrzení o předání balíčku a to pečlivě uschovejte.

Pokud se bude blížit splatnost vašeho vyúčtování a vrácení zboží nebude vyřízeno, kontaktujte společnost Twisto a požádejte o prodloužení splatnosti. K dispozici je vám zákaznická podpora Twisto – každý všední den od 9 do 20 hodin na čísle 222 70 33 33 nebo na e-mailu dotaz@twisto.cz.


Slevové kódy, dárkové šeky

Co je to slevový kód?

Slevový kód je několik písmen a číslic, které Vám umožní získat slevu na nákup. Slevové kódy jsou zveřejňovány v rámci reklamních akcí nebo zasílány e-mailem. Po uplatnění kódu se Vám zboží v košíku zlevní o pevně danou částku nebo procentní slevu.


Co je to dárkový šek?

Dárkový šek je slevová poukázka, která může mít tištěnou nebo elektronickou podobu. Hodnota, která je na něm uvedena, již byla uhrazena a odečte se Vám z nákupu. Na dárkovém šeku najdete slevový kód, který uplatníte v košíku se svým nákupem. Dárkový šek je nedělitelný tzn. celá hodnota uvedená na šeku musí být uplatněna v jedné zakázce. Pro nákup dárkového šeku nelze uplatnit slevový kód.


Kde mohu slevový kód a dárkový šek uplatnit?

V nákupním košíku jsou pod rekapitulací zboží kolonky pro uplatnění slevového kódu a dárkového šeku. Do nich vepište kódy v podobě písmen a číslic a následně stiskněte tlačítko uplatnit. Výše slevy se Vám objeví vyčíslená pod položkami v košíku. V jedné objednávce můžete použít pouze jeden slevový kód a maximálně 5 dárkových šeků. Slevové kupóny mají časově omezenou platnost a lze je využít pouze do určeného data. Při vrácení nebo reklamaci zboží nedochází k obnovení platnosti slevového kupónu.


Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód, je možné jej ještě uplatnit?

Kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na telefonním čísle 491 204 304, popř. e-mailem na info@astratex.cz. Pokud Vaše objednávka ještě není zabalena a odeslána, slevu Vám naše operátorky uplatní. V jedné objednávce můžete použít pouze jeden slevový kód a maximálně 5 dárkových šeků.


Výměna zboží

Je možné zakoupené zboží vyměnit?

Ano, samozřejmě. Pokud Vám zboží nepadne podle Vašich představ a chcete jej vyměnit, můžete tak učinit do 30 dnů od převzetí zboží.

Pro výměnu zboží doporučujeme použít službu Výměna a vrácení. Jestliže požadujete vrácení celé objednávky, pak můžete zboží jednoduše zaslat na naši adresu s přiloženým dodacím listem v původní objednávce.


Jak Výměna a vrácení zboží funguje?

Je to snadný způsob, jak vyměnit nevyhovující zboží – výhodou je nejen okamžitá rezervace nově vybraného zboží, ale i poštovné hrazené oběma směry, a to v případě zaslání zboží prostřednictvím Zásilkovny. Jestliže vracíte celou objednávku, zabalte zboží spolu s dodacím listem.

Balíček odneste na nejbližší podací místo Zásilkovny a obsluze sdělte kód 998 29 500. Počkejte si na potvrzení o předání balíčku a to pečlivě uschovejte. V případě vracení zboží prostřednictvím České pošty obdržíte po dokončení online formuláře na našich stránkách štítek se zvýhodněným poštovným 29 Kč. Službu Výměna a vrácení zboží můžete využít zde.


Zakoupil/a jsem zboží v akci, nyní je jeho cena odlišná, budu si muset rozdíl doplatit?

Při výměně zboží za jinou velikost Vám bude ponechána cena z původní objednávky. Při výměně za jiné zboží Vám bude započítána aktuální cena z našich webových stránek.


Mohu při využití služby Výměna a vrácení zboží uplatnit slevový kód?

Při Výměně a vrácení zboží nelze využít slevový kód ani body z Astratex Klubu.


Je možné využít Výměnu a vrácení zboží opakovaně?

Ano, službu Výměna a vrácení zboží můžete na jednu objednávku využít opakovaně.


Budu platit poštovné při výměně zboží?

Pokud využijete službu Výměna a vrácení zboží, můžete nevyhovující prádlo vrátit bezplatně prostřednictvím Zásilkovny. K vracenému zboží přidejte dodací list a vše dobře zabalte. Balíček odneste na nejbližší podací místo Zásilkovny a obsluze sdělte kód 998 29 500. Počkejte si na potvrzení o předání balíčku a to pečlivě uschovejte. V případě vrácení zboží prostřednictvím České pošty je tato služba zpoplatněna částkou 29 Kč.

Pokud nevyužijete službu Výměna a vrácení zboží nebo provádíte výměnu k jedné objednávce opakovaně, poštovné hradíte Vy.


Vrácení zboží

Je možné zakoupené zboží vrátit?

Ano, samozřejmě. V našem obchodě máte 30denní lhůtu pro vrácení zboží bez udání důvodu. Vracené zboží zabalte spolu s dodacím listem a zašlete na adresu skladu v Náchodě (Astratex a.s., Jugoslávská 15, 547 01 Náchod). Pokud jste zboží uhradili platební kartou, budou vám peníze vráceny stejným způsobem. V případě, že platební brána z jakéhokoliv důvodu odmítne proces vrácení peněz, budete požádáni o číslo účtu, na který mu bude přeplatek vrácen. V ostatních druhů plateb uvádějte pro vrácení peněz, prosím, pouze číslo vašeho osobního bankovního účtu. Peníze nelze vracet na čísla účtu platebních domů (splátky půjček, úvěrů, spoření apod.). Pro vrácení peněz uvádějte, prosím, pouze číslo vašeho osobního bankovního účtu. Pokud neuvedete žádné číslo účtu, budeme Vás kontaktovat e-mailem s prosbou o jeho zaslání. Pokud účet nevlastníte, na základě domluvy Vám vrátíme peníze složenkou.


Mohu vrátit jen část zakoupeného zboží?

Ano, můžete. Postupujte stejným způsobem jako u předchozího dotazu.


Mohu zboží vrátit bez placení poštovného?

Ano, je to možné. Zboží můžete zdarma vrátit prostřednictvím Výměny a vrácení zboží.


Kdy dostanu zpět svoje peníze, pokud zboží vrátím?

Peníze vracíme do 10 pracovních dnů od doručení vraceného zboží na naší adresu.