Volejte 844 111 176 (po - pá 8.00 - 18.00) TEL: 844 111 176 (8.00 - 18.00)

Poradna
Do dopravy zdarma zbýva 9999,- Kč
Menu

Nejčastěji kladené dotazy


Kategorie

Datum: 23.1.2018

Zde najdete odpovědi na nejčastěji kladené otázky našich zákazníků. Pro přehlednost jsou dotazy rozděleny do kategorií:

Informace o nákupu

Slevové kódy, dárkové šeky

Pokladnička

Výměna zboží

Vrácení zboží

Informace o nákupu

Je možné si Vaše zboží někde vyzkoušet?


Ano, je to možné. Zboží si můžete vyzkoušet na naší prodejně v Praze. Vytvořte si objednávku na požadované zboží a nechte si jej zaslat na prodejnu v Praze (1. patro OD Kotva). Jakmile pro Vás bude objednávka připravena, dostanete upozornění formou e-mailu a informační SMS.

Jak zjistím, kdy přesně mi balíček přijde?


Jakmile předáme balíček s Vaší objednávkou přepravci, zašleme Vám informační e-mail a SMS zprávu s podacím číslem zásilky. Na webových stránkách vybraného přepravce pak můžete on-line sledovat, kde se Vaše zásilka nachází a kdy Vám bude doručena.

Objednal/a jsem si u Vás zboží, ale nedostal/a jsem žádné informace, zda jste objednávku přijali. Jak mám postupovat?


Po dokončení objednávky Vám přijde e-mail potvrzující přijetí Vaší objednávky. Pokud Vám e-mail nepřišel nebo si nejste jist/-á, zda objednávka proběhla v pořádku, kontaktujte, prosím, naše zákaznické centrum na telefonním čísle 844 111 176, popř. e-mailem na info@astratex.cz.

V objednávce jsem zadal/a platbu bankovním převodem, ale údaje k platbě mi nepřišly. Jak mám postupovat?


Údaje k platbě najdete v e-mailu potvrzujícím přijetí Vaší objednávky. Číslo účtu pro platbu je 196462492/0300, jako variabilní symbol uveďte číslo objednávky. Pokud si nejste jist/a, jaké údaje máte při platbě zadat, kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na info@astratex.cz nebo na telefonním čísle 844 111 176.

V objednávce jsem zadal/a způsob úhrady platební kartou, ale platba se nezdařila. Co mám udělat?


Ke své platbě se můžete vrátit. Po dokončení objednávky Vám přišel e-mail potvrzující přijetí Vaší objednávky. Ten obsahuje také odkaz, který Vás znovu přesměruje na platební bránu a umožní Vám platbu provést. Pokud jste registrovaný zákazník, lze platbu provést také po přihlášení z přehledu Vašich objednávek.

Posílal/a jsem zboží na reklamaci, ale dosud nemám žádné informace o jejím vyřízení. Kde zjistím další informace?


Reklamace je vyřizována do 30 dnů od převzetí zásilky, o průběhu reklamace je každý zákazník informován e-mailem. Pokud chcete znát stav Vaší reklamace nebo máte pochybnosti, zda k nám Vaše zásilka dorazila v pořádku, zavolejte prosím na telefonní číslo 844 111 176 nebo nám napište e-mail na info@astratex.cz.

Slevové kódy, dárkové šeky

Co je to slevový kód?


Slevový kód je několik písmen a číslic, které Vám umožní získat slevu na nákup. Slevové kódy jsou zveřejňovány v rámci reklamních akcí nebo zasílány e-mailem. Po uplatnění kódu se Vám zboží v košíku zlevní o pevně danou částku nebo procentní slevu.

Co je to dárkový šek?


Dárkový šek je slevová poukázka, která může mít tištěnou nebo elektronickou podobu. Hodnota, která je na něm uvedena, již byla uhrazena a odečte se Vám z nákupu. Na dárkovém šeku najdete slevový kód, který uplatníte v košíku se svým nákupem. Dárkový šek je nedělitelný tzn. celá hodnota uvedená na šeku musí být uplatněna v jedné zakázce.

Kde mohu slevový kód a dárkový šek uplatnit?


V nákupním košíku jsou pod rekapitulací zboží kolonky pro uplatnění slevového kódu a dárkového šeku. Do nich vepište kódy v podobě písmen a číslic a následně stiskněte tlačítko uplatnit. Výše slevy se Vám objeví vyčíslená pod položkami v košíku. V jedné objednávce můžete použít pouze jeden slevový kód a jeden dárkový šek.

Zapomněl/a jsem do objednávky zadat slevový kód, je možné jej ještě uplatnit?


Kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na telefonním čísle 844 111 176, popř. e-mailem na info@astratex.cz. Pokud Vaše objednávka ještě není zabalena a odeslána, slevu Vám naše operátorky uplatní. V jedné objednávce můžete použít pouze jeden slevový kód a jeden dárkový šek.

Pokladnička

Co je to pokladnička?


Pokladnička je věrnostní systém, díky kterému můžete získat slevu 8 % na další nákup. Pokladničku mohou využívat pouze registrovaní zákazníci.

Kdy se mi připíšou peníze do Pokladničky a dokdy je mohu využít?


Peníze se Vám do Pokladničky připíší po 15 pracovních dnech od zaplacení objednávky. Platnost částky v Pokladničce je 6 měsíců.

V jaké výši se mi připíšou peníze do Pokladničky?


Do pokladničky se Vám připíše částka v hodnotě 8 % ze zakoupeného, nevráceného zboží tj. ze zboží, které si skutečně ponecháte. Při vrácení zboží nedochází k vrácení využité části z pokladničky zpět.

Jak mohu využít částku z Pokladničky?


S penězi, které Vám budou připsány do Pokladničky, můžete platit nákupy (nebo jejich části) výhradně na www.astratex.cz. Částku z Pokladničky můžete použít k zaplacení zboží, na úhradu dopravy peníze z Pokladničky čerpat nelze. Hodnotu Pokladničky nelze vyplatit v penězích.

Jak mohu stav Pokladničky sledovat?


Částku v Pokladničce můžete sledovat na svém zákaznickém účtu, který si můžete zobrazit po přihlášení. Pokladničku mohou využívat pouze registrovaní zákazníci.

Nákup jsem zaplatil/a a převzal/a, ale peníze v pokladničce nemám. Proč?


V našem obchodě máte zákonnou 14denní lhůtu pro vrácení zboží bez udání důvodu. Čekáme tedy, které zboží si skutečně ponecháte. Po této lhůtě, tedy zhruba po 15 pracovních dnech od úhrady Vaší objednávky, Vám budou peníze do Pokladničky připsány.

Nepodařilo se mi uplatnit Pokladničku. Je možné provést to dodatečně?


Pokud Vaše objednávka ještě není zabalena a odeslána, peníze z Pokladničky Vám naše operátorky uplatní. Kontaktujte prosím co nejdříve naše zákaznické centrum na telefonním čísle 844 111 176, popř. e-mailem na info@astratex.cz.

Zboží jsem si vyzvedla osobně na prodejně v Praze nebo ve skladu v Náchodě, proč se mi nepřičetly peníze do Pokladničky?


V případě osobního odběru zboží v našem skladě v Náchodě a na prodejně v Praze se peníze do Pokladničky nepřičítají.

Výměna zboží

Je možné zakoupené zboží vyměnit?


Ano, samozřejmě. Pokud Vám zboží nepadne podle Vašich představ a chcete jej vyměnit, můžete tak učinit do 14 dnů od převzetí zboží. Zboží zabalte a společně s vyplněným reklamačním lístkem jej zašlete na adresu skladu v Náchodě (Astratex s.r.o., Jugoslávská 15, 547 01 Náchod).

Pro výměnu zboží doporučujeme použít online výměnu.

Co je to online výměna a jak funguje?


Online výměna je snadný způsob, jak vyměnit nevyhovující zboží - výhodou online výměny je okamžitá rezervace nově vybraného zboží a i to, že poštovné oběma směry hradíme my. Pro získání poštovného zdarma je potřeba splnit podmínku - vytisknout si a na balíček nalepit adresní štítek, který si vygenerujte na našem webu na stránce potvrzující dokončení výměny. Online výměnu můžete provést zde.

Po zadání čísla objednávky a e-mailové adresy se Vám zobrazí přehled zboží z objednávky. Online označíte, které zboží vracíte, a vyberete si zboží nové. Na závěr si můžete vygenerovat adresní štítek a podací lístek, které Vám budou zaslány na Váš e-mail. Díky tomu nemusíte platit poštovné, ani vypisovat adresu skladu v Náchodě.

Váš požadavek na výměnu vyřídíme do 5 pracovních dnů po přijetí balíčku s vraceným zbožím na adresu skladu v Náchodě (Astratex s.r.o., Jugoslávská 15, 547 01 Náchod). O průběhu výměny Vás budeme informovat prostřednictvím e-mailových zpráv.

Zakoupil/a jsem zboží v akci, nyní je jeho cena odlišná, budu si muset rozdíl doplatit?


Při výměně zboží za jinou velikost Vám bude ponechána cena z původní objednávky. Při výměně za jiné zboží Vám bude započítána aktuální cena z našich webových stránek.

Mohu při online výměně uplatnit slevový kód?


Při online výměně nelze využít slevový kód ani Pokladničku.

Je možné provést online výměnu opakovaně?


Online výměnu lze vytvořit pouze jednou a to na původní objednávku. Při opakované výměně Váš požadavek vyřídíme na základě vyplněného reklamačního lístku. Ten je součástí dodacího listu, který jste obdržel/a s doručeným zbožím.

Budu platit poštovné při výměně zboží?


V případě, že využijete online výměnu, máte možnost si vygenerovat adresní štítek a podací lístek (oba obdržíte e-mailem) a zboží zaslat na naši adresu bezplatně. Platit poštovné nebudete ani za doručení nově vybraného zboží.

V případě, že nepoužijete online výměnu nebo provádíte výměnu k jedné objednávce opakovaně, pak poštovné hradíte Vy.

Mohu zboží, které jsem obdržel/a poštou, vyměnit osobně na prodejně v Praze nebo ve skladu v Náchodě?


Pokud chcete výměnu provést v pražské prodejně, zvolte online výměnu a způsob dopravy změňte na osobní vyzvednutí v pražské prodejně. Vyčkejte na výzvu formou e-mailu či SMS, že je pro Vás nové zboží připraveno k odběru. Nezapomeňte s sebou přinést nevyhovující prádlo, které budete vracet.

Na odběrním místě v Náchodě je výměna možná pouze po vytvoření nové objednávky. Vyčkejte na výzvu formou e-mailu či SMS, že je Vaše zakázka připravena k odběru. Nevyhovující produkty poté spolu s vyplněným reklamačním lístkem vraťte na odběrním místě v Náchodě. Zde si zároveň vyzvednete a uhradíte nové zboží. Uhradit jej můžete v hotovosti nebo platební kartou. Peníze za vrácené zboží Vám poté budou vráceny na Váš účet.

Vrácení zboží

Je možné zakoupené zboží vrátit?


Ano, samozřejmě. V našem obchodě máte zákonnou 14denní lhůtu pro vrácení zboží bez udání důvodu. Vyplňte reklamační lístek, který je součástí dodacího listu, a společně s vraceným zbožím nám ho zašlete na adresu skladu v Náchodě (Astratex s.r.o., Jugoslávská 15, 547 01 Náchod). Na reklamační lístek uveďte číslo účtu, na který Vám máme peníze za vrácené zboží poslat. Pokud neuvedete žádné číslo účtu, budeme Vás kontaktovat e-mailem s prosbou o jeho zaslání. Pokud účet nevlastníte, na základě domluvy Vám vrátíme peníze složenkou.

Mohu vrátit jen část zakoupeného zboží?


Ano, můžete. Postupujte stejným způsobem jako u předchozího dotazu.

Kdy dostanu zpět svoje peníze, pokud zboží vrátím?


Peníze vracíme do 5 pracovních dnů od doručení vraceného zboží na naší adresu.

Mohu zboží, které jsem obdržel/a poštou vrátit osobně na prodejně v Praze nebo ve skladu v Náchodě?


Pokud Vám bylo zboží doručeno poštou, nelze jej v pražské prodejně vrátit. Vyplňte reklamační lístek a ten potom s vraceným zbožím zašlete doporučeně na adresu skladu v Náchodě (Astratex s.r.o., Jugoslávská 15, 547 01 Náchod).

Na odběrním místě v Náchodě můžete zboží vrátit, i když jste jej obdrželi poštou. Vyplňte reklamační lístek a ten spolu s vraceným zbožím odevzdejte na odběrním místě v Náchodě (Astratex s.r.o., Jugoslávská 15, 547 01 Náchod). Peníze Vám budou vráceny na Váš účet.


Newsletter

Chcete se dozvědět o novinkách?Přihlaste se do newsletteru a získejte 200 Kč

Editace, odhlášení