Datum: 13.6.2024
Vše o nákupu
Výměna a vrácení zboží
Výměna a vrácení zdarma
Některý z produktů vám nesedí? Nevadí. Jednoduše ho vyměňte nebo vraťte. Online, zdarma a během chvilky.
Výměna a vrácení
Dost času na vyzkoušení
Zboží můžete vyměnit nebo vrátit do 30 dnů od nákupu.
Doprava zdarma
Výměna nebo vrácení přes Zásilkovnu
je zcela zdarma.
Peníze hned na další nákup
Při výměně se cena nových produktů odečte od těch vracených.
Okamžitá rezervace
Nově vybrané produkty vám obratem zarezervujeme, aby se nevyprodaly.
Nejčastější dotazy
Je možné zakoupené zboží vyměnit?
Ano, samozřejmě. Pokud vám některý z produktů nesedl podle vašich představ a chcete jej vyměnit, máte na výměnu 30 dnů od převzetí balíčku. Pro jednoduchou a rychlou výměnu doporučujeme využít online službu Výměna a vrácení zboží. Zboží, které vracíte, dobře zabalte a spolu s dodacím listem nebo kartou s pokyny pro výměnu a vrácení, kterou jste obdrželi v zásilce se zbožím (případně jinou identifikaci objednávky např. faktura, opis objednávky atd.) jej můžete zaslat zpět bezplatně prostřednictvím Zásilkovny na základě kódu 998 295 00.
Jaké jsou benefity online služby Výměna a vrácení zboží?
Jde o pohodlný a rychlý způsob, jak vyměnit nevyhovující zboží. Předností služby je okamžitá rezervace nově vybraného zboží, doprava zdarma oběma směry, pokud využijete podací místa Zásilkovny
, a také to, že hodnotu vyměňovaného zboží lze ihned využít na výběr nových produktů.
Jak Výměna a vrácení zboží přes Zásilkovnu probíhá?
Návod, jak krok po kroku postupovat, najdete na stránce Výměna a vrácení zboží.
- Vyhledejte objednávku pomocí e-mailové adresy nebo se přihlaste do uživatelského účtu.
- V přehledu zboží z objednávky označte, které produkty chcete vyměnit nebo vrátit, a v případě výměny si vyberte zboží nové.
- Při výběru dopravy zvolte možnost vrácení zboží přes Zásilkovnu.
- K vracenému zboží připojte dodací list nebo kartu s pokyny pro výměnu a vrácení, kterou jste obdrželi v zásilce se zbožím (případně jinou identifikaci objednávky např. faktura, opis objednávky atd.) a dobře vše zabalte. Adresu uvádět nemusíte. Balíček poté zaneste na libovolné podací místo Zásilkovny a obsluze sdělte kód 998 295 00.
- Dobře si uschovejte potvrzení o předání balíčku.
- Dopravu za vás zaplatíme my.
Můžu vám zásilku v rámci Výměny a vrácení poslat poštou?
Můžete vrátit jakoukoliv dopravní metodou, ale v tom případě dopravu zpět hradíte vy. Jediný možný způsob zdarma je prostřednictvím Zásilkovny.
Pokud zboží vrátím, kdy dostanu zpět své peníze? Jak dlouho bude výměna trvat?
Děláme vše pro to, aby výměna proběhla co nejrychleji. Váš požadavek na výměnu vyřídíme do 5 pracovních dnů po přijetí vaší zásilky v našem skladu v Náchodě (Astratex a.s., Jugoslávská 15, 547 01 Náchod). O průběhu výměny vás budeme informovat e-mailem.
Zboží bylo v době objednávky v akci, nyní je jeho cena odlišná. Budu muset doplatit rozdíl?
Při výměně za totožný produkt v jiné velikosti vám ponecháme cenu z původní objednávky. Při výměně za jiné zboží zaplatíte aktuální cenu z našich webových stránek.
Můžu při využití služby Výměna a vrácení zboží uplatnit slevový kód?
Bohužel, slevový kód při Výměně a vrácení zboží využít nelze. Pokud chcete slevu získat, můžete zboží pouze vrátit a vytvořit si novou objednávku, na kterou kód uplatníte.
Je možné využít Výměnu a vrácení zboží opakovaně?
Ano, službu Výměna a vrácení zboží můžete na jednu objednávku využít opakovaně. Poštovné v takovém případě neplatíte.
Je možné zakoupené zboží vrátit?
Ano, samozřejmě, v našem obchodě máte 30denní lhůtu pro vrácení zboží bez udání důvodu. Stejně jako v případě výměny zboží vám doporučujeme využít naši online službu Výměna a vrácení zboží, která je rychlá a pohodlná. Konkrétní objednávku vyhledejte pomocí e-mailu nebo si ji zobrazte po přihlášení do uživatelského účtu. Poté v ní označte zboží, které chcete vrátit, a zabalte ho do balíčku spolu s dodacím listem nebo kartu s pokyny pro výměnu a vrácení, kterou jste obdrželi v zásilce se zbožím (případně jinou identifikaci objednávky např. faktura, opis objednávky atd.). V online formuláři zvolte odeslání zásilky zdarma přes podací místo Zásilkovny s kódem 998 295 00 nebo jinou metodou na vlastní náklady.
Můžu vrátit jen část zakoupeného zboží?
Ano, to není problém. Službu Výměna a vrácení zboží a postup popsaný v předchozí odpovědi můžete využít jak na celou objednávku, tak i na její jednotlivé položky. Stačí jen označit, které produkty vracíte.
Můžu zboží vrátit bez placení poštovného?
Ano, je to možné. Když využijete online službu Výměna a vrácení zboží, produkty nám můžete zdarma zaslat ze všech podacích míst Zásilkovny
.
Chci vrátit zboží, ale nemůžu najít dodací list. Co mám udělat?
Do balíčku vložte kartu s pokyny pro výměnu a vrácení, kterou jste obdrželi v zásilce se zbožím (případně jinou identifikaci objednávky např. faktura, opis objednávky atd.) případně jen list papíru, na který napište číslo objednávky, z níž vracený produkt pochází. Číslo objednávky je součástí e-mailu, který jsme vám poslali po dokončení objednávky. Na základě tohoto čísla obsah vaší zásilky identifikujeme. Dále už vrácení probíhá standardním způsobem.
Pokud zboží vrátím, kdy dostanu zpět své peníze?
Peníze vám pošleme na účet do 10 pracovních dnů od doručení vraceného zboží na naši adresu.