844 111 176 (po - pá 8.00 - 18.00) 844 111 176 (8.00 - 18.00)

Poradna
Do dopravy zdarma zbýva 9999,- Kč
Menu

Reklamace


Kategorie

Datum: 18.5.2016

Záruka a reklamace

Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců, stejně jako v kamenném obchodě. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím, nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným či nevhodným zacházením nebo mechanickým poškozením. Při praní a čištění prádla respektujte prací symboly uvedené výrobcem na etiketě.

Reklamaci je možné uplatnit poštou i osobně. Náklady na dopravu výrobku k nám hradí zákazník, zpět k zákazníkovi hradíme my. Prosíme, zabalte výrobek řádně a do obalu odpovídajícího povaze zboží, aby při přepravě nedošlo k dalšímu znehodnocení produktu. Vždy je třeba připojit popis vady a vyplněný reklamační lístek (spodní část dodacího listu) a kontakt na Vás. Každou reklamaci vyřizujeme bez zbytečného odkladu a o jejím průběhu bude zákazník vyrozuměn.

Podrobnější informace, jak postupovat při vrácení / výměně zboží, se dozvíte zde.


Newsletter

Chcete se dozvědět o novinkách?Přihlaste se do newsletteru a získejte 200 Kč

Editace, odhlášení